.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسي/ مردم قدر نهاد مقدس نماز جمعه را بدانند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالگرد تاسیس نهاد مقدس نماز جمعه اظهار داشت: ملت بزرگ ایران باید قدر این نهاد مقدس را بدانند.

آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: مردم پشتوانه های نماز جمعه و انقلاب بوده و بسیاری از پیروزی ها و موفقیت های ملت از طریق این پایگاه مردمی برای مردم فراهم آمده است.
وی خاطرنشان کرد: وحدت مهم ترین اصل مترقی در جامعه اسلامی بوده که از طریق نهال تنومند نماز جمعه در بین مسلمین تقویت شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ولایت فقیه ریشه درخت تلخ فتنه و تفرقه را خشکاند، تصریح کرد: تثبیت نظام، انقلاب و امام خمینی به برکت نماز دندان شکن جمعه بوده است.

طبرسی ضمن بیان سجایا و خصوصیات اخلاقی آیت الله طالقانی به عنوان نخستین امام جماعت نماز جمعه تهران یادآور شد: این مجاهد نستوه مفسر قرآن بوده و اکنون بیش از 600 تریبون نماز جمعه در سراسر کشور فعالیت عبادی و سیاسی مردمی دارند.

وی با تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت خواستار برگزاری با شکوه جشن های اعیاد شعبانیه شد و گفت: ترویج فرهنگ مهدویت باید در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: خون های پاک شهدا و رشادت های رزمندگان، منافقان کوردل را در عملیات مرصاد منکوب و خار کرده است.

وی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و گرامیداشت روز جوان گفت: مسئولین باید قدر جوانان پویا این سرزمین را دانسته و خانواده ها نیز در تربیت صحیح فرزندان جوان خود جدیت داشته باشند.

طبرسی از دولت خواست فکری اساسی برای ایجاد اشتغال جمعیت جوان کند و اظهار داشت: پیشرفت های روزافزون ملت ایران در عرصه های مختلف به برکت پویایی جوانان آینده ساز ایرانی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.